06-1/234-5011

10+1 szempont, hogyan válasszon SEO partnert

googleplex-corporate

A Google maga is tisztában van vele, hogy sokan fordulnak keresőoptimalizációval foglalkozó cégekhez, annak érdekében, hogy weboldalaikat és webáruházaikat jobb helyekre juttathassák a keresőkben. Ezzel alapvetően nincs is probléma, hiszen nem mindenki tudja, hogy milyen szempontoknak kell megfelelni így gyakran olyan oldalak is háttérbe szorulhatnak, amelyek egyébként adott kulcsszavakra történő keresés esetén teljesen relevánsak lennének. Éppen ezért a Google maga összeállított néhány szempontot, hogy mire érdemes figyelni, hogyha keresőoptimalizálási partnert választunk: Szüksége van keresőoptimalizálásra?

Szolgáltatásaink keretében, mi ezeknek a szempontoknak igyekszünk maradéktalanul megfelelni:

1. Mikor érdemes SEO-s céget választani?

Keresőoptimalizáló cég alkalmazására több alkalmas időpont is van, de ezek közül talán kiemelkedik, ha új oldal indítását tervezi, vagy a meglévő oldal átalakítása, újratervezése van folyamatban. Ilyenkor ugyanis mélyebb átalakításokra is lehetőség van.

2. Kérjen referenciát!

A Google azt tanácsolja, mielőtt keresőoptimalizáló céget választana, kérjen mintát a korábbi munkákból. Ennek az igénynek a kielégítése érdekében a Referencia oldalunkon több projektünk eredményeit is megtalálja.

3. Betartja-e a Google Útmutató Webmestereknek dokumentum előírásait?

Maga a dokumentum az alábbi linken érhető el. Természetesen a munka során a leírt elveket igyekszünk betartani, habár az útmutató mivel a Google nem hozza nyilvánosságra azt a több mint 200 szempontot, amely alapján rangsorol, valóban alapszintű ismereteket tartalmaz és ennél sokkal több olyan tényező van, ami hatást gyakorolhat az eredményekre.
Éppen ezért nem csupán erre az írásra támaszkodunk, hanem folyamatosan fejlesztjük magunkat a keresőoptimalizálás területén, hogy mindig az adott algoritmus frissítéseknek megfelelő, jó minőségű szolgáltatást tudjunk nyújtani ügyfeleinknek.

4. Kínál a szerves keresési vállalkozását kiegészítő online marketinges szolgáltatásokat és tanácsadást?

Az optimalizációs folyamat során igyekszünk minden szükséges információt az ügyfeleink számára elérhetővé tenni. Számos info termékkel is segítjük az optimalizáció és az online marketing egyéb területeinek megismerését. Érdemes felkeresni például a www.webaruhaztulelocsomag.hu oldalunkat, amelyben az online értékesítés minden területére találnak az ügyfeleink fontos információkat. Ezen kívül számos egyéb online marketing témában tevékenykedő partnerrel állunk kapcsolatban így igény esetén az egyes tevékenységek elvégzéséhez színvonalas munkát végző partnereket tudunk ajánlani.

5. Milyen eredményekre számít és mennyi időn belül? Hogyan méri fel tevékenysége eredményességét?

Az optimalizáció első lépéseként végzett kulcsszókutatásunk és elemzésünk eredménye tud pontosabban adatokkal szolgálni ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban, hiszen ez kulcsszótól és iparágtól függően nagyon eltérő lehet. Ezzel együtt az optimalizációs csomagjainkban mindig olyan kifejezéseket igyekszünk választani az ügyfél számára, amelyekkel adott csomag keretein belül véleményünk szerint jó eredményt lehet elérni.
Az eredményesség fogalmán a látogatottsági forgalom növekedését értjük, illetve webáruházak esetén még fontos szempont a bevétel (konverziós arány) növekedése.

6. Milyen tapasztalati vannak az üzletágban?

2006 óta foglalkozunk kifejezetten webáruházak keresőoptimalizációjával. A WebshopExperts és Shoprenter webáruház rendszerei között az elmúlt években több 100 optimalizációs csomagot végeztünk el sikeresen. A hosszú évek alatt olyan webáruház specifikus tudásra tettünk szert, amely a hazai piacon egyedülálló. Folyamatosan dolgozunk webáruházakkal, így a keresőoptimalizációt érintő változásokat figyelemmel kísérjük és beépítjük őket szolgáltatásainkba.

7. Milyen tapasztalatai vannak az országomban/városomban?

Főként magyar nyelvű kereső optimalizációt végzünk, így a hazai piac adottságaival nagy mértékben tisztában vagyunk. A referenciáink nagy része is hazai piacra érvényes. Tudni kell, hogy külföldi optimalizálás terén a beállításokat és az egyes tartalmakat az adott nyelven kell megírni így jelentős külföldi nyelv és helyismeretre is szükség lenne. Ebben az esetben tehát azt szoktuk javasolni ügyfeleinknek, hogy az adott országban keressenek partnert a hatékonyabb munka érdekében.

8. Mennyire tapasztalt a nemzetközi webhelyek fejlesztése terén?

A többnyelvű webáruházak keresőbarát felépítését illetően tisztában vagyunk azokkal a szempontokkal, amelyeknek meg kell felelnie egy áruháznak abban az esetben ha különböző nyelveken is szeretnének keresőoptimalizációt folytatni. Meg tudjuk adni a szükséges információkat ezzel kapcsolatban, azonban ahogy fentebb is jeleztük jelen pillanatban leginkább magyar nyelvű optimalizációt vállalunk. Mi úgy tartjuk, hogy adott területen hatékony optimalizációt olyan cég tud biztosítani, aki mind az adott ország üzleti, mind pedig a keresőoptimalizálási adottságát ismeri.

9. Kínál a szerves keresési vállalkozását kiegészítő online marketinges szolgáltatásokat és tanácsadást?

A keresőoptimalizációs szolgáltatásiankban csak úgynevezett fehér kalapos (whitehat) módszereket alkalmazunk. Ezek olyan tevékenységek, amelyek a Google szemében megengedettek és hatékonyan képesek a webáruház vagy weboldal keresőoptimalizálási eredményeit növelni. Többek között végzünk tartalom kiigazítást, Meta/Title elemoptimalizációt, valamint akár Social Média összekötést. Ezek során mindig az adott beállításokat az optimalizáció első lépésében meghatározott kulcsszavakhoz igazítjuk. Ezen kívül a linképítés során mindig minőségi és hatékony hivatkozásokkal dolgozunk.

10. Hogyan fogunk kommunikálni egymással?

Elmondja nekem, milyen változtatásokat eszközölt a webhelyemen, és részletesen magyarázza a javaslatait és azok hátterében megbúvó célokat?
Az optimalizáció során igyekszünk minden lehetséges információval az ügyfeleink szolgálatára állni. Hosszabb és komolyabb kérdések tisztázására javasoljuk az email küldését, mivel ilyen esetben írásban tudunk konkrét válasszal szolgálni, így a válasz érthetőbb és megmarad a jövőre nézve, hiszen nem elvárható, hogy egyszeri hallás után minden hasznos információ megjegyezhető legyen az ügyfél számára. Ezen kívül természetesen telefonon is elérhetőek vagyunk.

10+1.Mióta dolgozik ezen a területen?

2006 óta foglalkozunk kifejezetten webáruházak keresőoptimalizációjával. A WebshopExperts és Shoprenter webáruház rendszerei között az elmúlt években több 100 optimalizációs csomagot végeztünk el sikeresen, így közel egy évtizedes tapasztalattal a hátunk mögött vágunk neki az Ön áruházának optimalizációjához is.

Ők már minket választottak!

Comments are closed.