06-1/234-5011

25 tipp a maximálisan keresőoptimalizált bloghoz

Ha van egy minőségi tartalmakat nyújtó blogunk, ugyan miért hagynánk, hogy az látogatók nélkül árválkodjon?

Alapesetben egy blogra irányuló forgalom forrása többféle csatornából is származhat, így például közösségi médiából, e-mailből, keresőkből vagy különböző fizetett hirdetésből is.

Ha belegondolunk mindegyik csatornáért fizetünk valamilyen módon, ha nem is feltétlenül a pénzünkkel, de az időnkkel és a munkánkkal mindenképpen.

SEO checklist

25 tipp a maximálisan keresőoptimalizált bloghoz

Ideális esetben természetesen az lenne a legjobb, ha a forgalom jelentős része úgy érkezne hozzánk, hogy azért nekünk a lehető legkevesebb erőfeszítést kellett megtennünk, s így figyelmünket más teendőink felé fordíthatjuk.

Ehhez szeretnénk hozzájárulni az alábbi 25-ös listával, hogy a maximálisan keresőbarát bejegyzéseknek köszönhetően a jövőben folyamatos forgalmat biztosíthasson blogjának.

Az alábbi képet egyik ügyfelünk analitikájából vettük ki. Jól látható, hogy az oldalra érkezők 32,85 százaléka a Google organikus kereséseiből jött, ami egészen jó aránynak mondható.

Viszont abban az esetben, ha weboldalunk forgalmának legnagyobb része nem a Google-ból érkezik, az csak egyet jelent. Eddig nem gondolkodtunk megfelelően a SEO-ról.

Google Analytics statisztika

Google Analytics statisztika

A keresőkből érkező forgalomnak két nagy előnye van.

  • Egyrészt az ilyen csatornából érkező látogató a céltudatos vagy megoldáskereső vásárlói típusba tartozik, így nagyobb eséllyel konvertálódik át vásárlóvá.
  • Másrészt, ha hosszú távon betartunk bizonyos keresőoptimalizációs irányelveket, egy idő után az innen érkező forgalom önműködővé válik. Ezen szabályok betartásához szeretnénk ebben a cikkben segítséget nyújtani.

Kérdezzük meg magunktól a következő 25 kérdést, mielőtt kiposztoljuk következő bejegyzésünket. Ha betartjuk az itt leírtakat, az eredmény sem marad el, és egy idő után nem lesz más dolgunk, mint minden kiküldés előtt végigmenni ezen a csekklistán, majd learatni a babérokat.

Kulcssavak

Ne  tömjük tele kulcsszavakkal a bejegyzéseinket, ugyanakkor érdemes őket szerepeltetni a tartalomban, amikor annak valóban értelmét látjuk és természetesnek érezzük a használatukat.

Nézzük meg, milyen kulcsszavakkal kapcsolatos kérdéseket kell feltennünk:

1. Kutatás: Végeztünk kulcsszókutatást, hogy kiderítsük a bejegyzésünkkel kapcsolatos népszerű kifejezéseket? Amennyiben nem, úgy mindenképpen érdemes némi figyelmet fordítani erre a következő bejegyzés elkészítése előtt.

Erre a feladatra jól használható a Google Adwords Kulcsszótervező eszközének “Keresési mennyiségek lekérése kulcsszólistához, vagy kulcsszavak beosztása hirdetéscsoportokba” menüpontja. Itt a kulcsszavaink megadásával egészen egyszerűen juthatunk fontos információkhoz az adott kifejezés átlagos havi keresési mutatóival, és a fizetett hirdetésekre vonatkozó verseny nagyságával kapcsolatban. Az eszköz használata egyszerű, de a vizuálisabb típusok számára Neil Patel egy oktatóvideójában is bemutatja a fontosabb tudnivalókat.

2. Főcím: Címsorunk tartalmazza a fő kulcsszavakat? A főcím legyen vonzó, és foglalja magába azokat a kifejezéseket, amelyeket az emberek használhatnak, amikor a bejegyzésünkkel kapcsolatos témában keresnek.

3. Alcímek: Használunk alcímeket a bejegyzésben? Ha igen, ezek tartalmaznak kulcsszavakat? A Google nagyobb hangsúlyt fektet azokra a kulcsszavakra, amelyeknek nagyobb a betűmérete, és fontosabb kapcsolódó kifejezésként azonosítja őket.

4. Kulcsszósűrűség: Kulcsszóhalmozók vagyunk? Ha igen, könnyen hátul maradhatunk a rangsorban. Fontos, hogy cikkírás közben elsősorban olvasóinkra koncentráljunk és nekik próbáljunk megfelelni az általunk megírt tartalom minőségével. Éppen ezért kerüljük a szóismétléseket és a kulcsszóhalmozást, mert az sem az olvasóinknak, sem pedig a Google helyezéseknek nem tesz jót.

5. Kontextus: Vannak olyan kifejezések a posztban, amelyek a fő kulcsszavainkkal kapcsolatosak, illetve annak esetleg szinonimái? A Google olyan, mint egy szótár. Vizsgálja a kulcsszavakat, valamint annak szinonimáit is, hogy jobban megérthesse, miről is szól a bejegyzésünk. Ne próbáljuk manipulálni a keresőt! Használjuk természetes módon a fő kulcsszavainkhoz kapcsolódó kifejezéseket is.

6. Az első 100 szó: Szerepelnek kulcsszavaink szövegünk első 100 szavában? A Google nagyobb hangsúlyt fektet azokra a szavakra és kifejezésekre, amelyek az oldal tetején vannak elhelyezve. Persze ez erősen függ a weboldal felépítésétől.

Belső linkek

A belső hivatkozások segítségével egyszerűen át tudjuk adni az egyik blogbejegyzésünkhöz tartozó oldal PageRank értékét egy másiknak. Így egy  egyszerű belső linkkel drasztikus hatással lehetünk a keresőben elfoglalt helyezéseinkre. Nézzünk meg néhány ezzel kapcsolatos kérdést:

7. Kereszthivatkozás: Hivatkozunk a témához kapcsolódó régebbi bejegyzéseinkre? Amennyiben követjük ezt a gyakorlatot, az segíthet javítani a régebbi posztjaink helyezéseit.

8. Régi bejegyzések: Fel szoktuk keresni a régebbi bejegyzéseinket és onnan készítünk hivatkozásokat az újabbakra? Ezt a megoldást csak akkor érdemes használni mondjuk havi rendszerességgel, ha a régebbi bejegyzéseink nagyobb figyelmet érdemelnének mint az újabbak. Legyünk biztosak abban, hogy nem visszük túlzásba ezt a taktikát és csak akkor használjuk, ha az feltétlenül szükséges.

9. Horgonyszöveg (linkre rakott szöveg): A szövegben szereplő hivatkozások túl gazdagok horgony szövegben? A belső hivatkozásokat ne zsúfoljuk tele őket túl sok kulcsszóval és egyéb szöveggel, mivel ez csökkentheti a helyezésünket. A horgonyszöveg csak olyan kifejezéseket tartalmazzon, amely a szövegkörnyezetből természetszerűleg következik.

Kimenő hivatkozások

Tudta, hogy amennyiben egy bejegyzésből egy másik weboldalra hivatkozik, az javíthatja a keresőben elfoglalt pozícióját? Néhány kérdés, amit kérdezzünk meg magunktól, mikor szóba jönnek a weboldalról kifelé mutató hivatkozások:

10. Kapcsolódó blogok: Hivatkozunk más releváns forrásokra a bejegyzésünkben? Ez segít a Google-nak beazonosítani, hogy mely blogok tartalma releváns a miénkkel. Emellett segít meghatározni számára azokat a kulcsszavakat, melyekre érdemes megjeleníteni a bejegyzésünket.

11. E-mailek: Értesítettük azokat a weboldal tulajdonosokat, akikre hivatkoztunk bejegyzésünkben? Ez azért hasznos, mert így könnyen elérhetjük, hogy ezeknek az oldalaknak a kezelői is megosszák a mi bejegyzéseinket a saját közösségi oldalukon (hiszen ez az ő érdekük is), vagy akár  lehet, hogy kapunk néhány új viszontlinket is cserébe.

Tartalom

„Content is King” – avagy a tartalommarketing közismert mottója, és tény: a tartalom jelentős hatással van a helyezéseinkre. Válaszoljuk meg a következő kérdéseket tartalmainkkal kapcsolatban:

12. Duplikált tartalom: Vettünk át tartalmat más forrásból? Ha igen, ellenőrizzük, hogy hivatkoztunk-e rá. Próbáljuk meg elkerülni a duplikált tartalmak túl magas arányát bejegyzésünkben, mivel ezért büntethet bennünket a Google.

13. Gyenge tartalom: Gyenge vagy középszerű a bejegyzésünk? Csak keresőoptimalizációs okokból cikket írni egy jó módszer arra, hogy büntessen minket a Google. Hogy ezt elkerüljük, koncentráljunk a minőségre a mennyiség helyett.

14. A bejegyzés hossza: A bejegyzésünk elég hosszú? Tény, hogy közvetlen összefüggés van a bejegyzés hossza és a rangsorolás között. Ezt bizonyítja, hogy a Google találati listájának első oldalán szerepelő weboldalak többsége tartalmaz legalább 2000 szót.

URL-ek

Egyedi URL-ek létrehozásával megnövelhetjük a kulcsszó specifikus kifejezések rangsorolási esélyeit. Nézzük meg, hogy milyen szempontokat kell figyelembe vennünk ehhez:

15. Rövidség: A bejegyzés URL-je rövid és lényegre törő? A kulcsszavakban gazdag rövidebb URL-ek jobban működhetnek, mint egy hosszabb.

16. Kulcsszavak: Az URL-ben szerepel valamelyik kulcsszavunk? Ha ezeket igyekszünk természetes módon szerepeltetni az URL-ben, enyhe javulást fogunk tapasztalni eredményeinkben.

17. Számok: Az URL tartalmaz legalább 3 egyedi számot? Csak úgy szerepelhetünk a Google hírekben, ha az URL tartalmaz legalább három darab egyedi, egymást követő számjegyet.

Képek

Egy kép többet mond 1000 szónál, és emiatt valószínűleg lesz is néhány a bejegyzésünkben. A képek kapcsán tegyük fel magunknak a következő pár kérdést:

18. Fájlnév: Kulcsszavakban gazdag a képfájl neve? Minél leíróbb egy fájlnév, annál jobb helyezést ér el a Google képkeresőjében.

19. „Alt tag”-ok: Minden képünk tartalmaz egy leíró alt tag-ot? Adjuk hozzá az „alt tag”-okat az összes képhez, így segítve őket, hogy magasabb helyezéseket érjenek el a képkeresőben.

20. Dimenziók: Képeink elég szélesek és magasak? Minél nagyobbak a képméretek, annál jobb lesz a rangsorolásunk.

21. Fájlméret: a képek fájlmérete annyira kicsi, amennyire csak lehetséges? A jó minőséget képviselő tömörített képek jobb helyezéseket érhetnek el.

22. Beágyazott kód: Van beágyazó kódunk képeinkhez? Mikor egyedi képeink vannak (például infografikák), lehet mások is el szeretnék helyezni azokat weboldalaikra. Ha van egy beágyazó kódunk a képhez, azzal megnövelhetjük a viszontlinkjeink számát, ami idővel javíthatja helyezéseinket.

23. Egyediség: képeink eredetiek és egyediek? Ha van időnk, hogy saját képeket készítsünk (vagy fizessünk ezért valakinek) és beletesszük őket a bejegyzéseinkbe, megfigyelhetjük, hogy ezek a képek jobb helyezéssel rendelkeznek majd a képkeresőben, mint az egyéb oldalakról beszerzett képek.

Betöltési idő

Az oldalunk sebessége hatással van a helyezéseinkre. Minél gyorsabban töltődik be blogunk, annál jobb helyet foglalhatunk el a rangsorban. De mire figyeljünk, hogy a betöltődési időnk ideális legyen:

24. Média: Optimalizáltuk a bejegyzésben használt média tartalmakat? A képek, videók, vagy hanganyagok feldobják bejegyzésünket, de mindenképp szükséges optimalizálni betöltési idejüket. Ehhez nyújt segítséget a Google PageSpeed eszköze.

25. JavaScript-ek: Hozzáadtunk bejegyzésünkhöz valamilyen külön JavaScript-et? Próbáljuk meg minimalizálni a felhasznált külső szkriptek számát, mivel ezek lelassíthatják a betöltési időt.

Ha szeretne sikeressé válni a keresőoptimalizálás terén, úgy mindig menjen végig ezen a listán, mielőtt közé teszi legújabb bejegyzését. Ez nem tart tovább 5-10 percnél, és az eredmények önmagukért beszélnek majd.

Ha Ön szerint van más is, amit fel lehetne venni a listára, kérem, ossza meg velünk!

A cikk forrása: QuickSprout.com

  Vajda Szilárd   jan 26, 2015   Cikkek   7 hozzászólás

7 hozzászólás

  1. László: január 26, 2015 7:44 du. Válasz

    Hasznos lista, pár pont nekem eddig kimaradt, de most pótolom. 🙂

    Köszi.

  2. Pásztor Ádám: január 26, 2015 7:47 du. Válasz

    Szerintetek létezik olyan ember, aki a Google híreket nézni szokta?

  3. Norbi: január 26, 2015 7:53 du. Válasz

    Én azt se tudtam, hogy van ilyen. 🙂 De jó tudni.

  4. István: január 27, 2015 12:46 de. Válasz

    Kérlek NE vedd támadásnak, sokkal inkább arra sarkallak, hogy ne dőlj be, az ezer éves SEO mítoszoknak, és másokat se vigyél ebbe!
    NEIL PATEL-t nagyra tartom, de… a cikk végén kifejtem!***

    Tudom az alexa.com eredményeit sokan vitatják, ezért:
    [Az én domainem vallalkozasiotletek.com Regisztrálva: Wed 10/03/2012 : alexa rankje itt látható: http://goo.gl/pBtgQF Különös tekintettel ajánlom a kedves olvasó figyelmébe, a Bounce Rate; Daily Pageviews per Visitor; Daily Time on Site.

    Míg a GYORSABB betöltési idővel, sokkal több backlinkkel rendelkező, régebbi, webshopexperts.hu regisztrálva: 2005-12-16 15:54:44: alexa rankje itt látható: http://goo.gl/ES9TyA Különös tekintettel ajánlom a kedves olvasó figyelmébe, a Bounce Rate; Daily Pageviews per Visitor; Daily Time on Site.]

    Ezt csak azért mondom, mert nem hiszek az öncélú SEO-ban! Pedig fontos, de az sokkal kritikusabb, mert nem csak az olvasó, de keresők robotjai is értve kutatnak, és ha átverjük bármelyiket, az hálátlan szerep jut, hogy Bounce Ratet nem tudjuk időről időre letornázni, vagyis a látogató jön és megy!

    1. Kulcsszó kutatás nagyon fontos! De ennél fontosabb, hogy legyen minél több érdeklődésre számot tartó tartalom! Aztán lehet kutatni, sőt utólag könnyedén hozzáadni WordPress esetén pl. All In One SEO Pack pluginnal! Aztán mondjuk 30 poszt után, vagy amikor a publikus és az időzített posztok száma meghaladja a 30-at, onnantól már hajrá kulcsszó keresés!
    Itt javaslom, sokkal több időt szánj, a tartalmaid megosztására mind a közösségi médiákon FD, twitter… (ezt automatizálhatod: ifttt.com ; hootsuit.com ; postradar stb… ) Továbbá kommentelj a mások blogjain, fórumokon, nem feltétlenül szakma blogokon, hanem ott ahol a potenciális érdeklődőid járnak.

    2. Főcím adja el az alcímsort, az pedig a cikket, a cikk érje el a célt amit akarsz! Lényeg: a főcím: ragadja meg a figyelmet, az alcímsor az érzelmet!
    Továbbiakban a tördelés, a rövid sorok, a kiemelések, H1-5… címsort formátum, a félkövér alá/áthúzott stb. adjanak kapaszkodót a szemnek. Nyilván észrevetted, hogy képernyőről szkennelve olvasunk.
    Hasznos a felsorolás, 5 rekord felett a számozott, ez alatt a sorszámozatlan felsorolás, ha csak nincs jelentősége a sorrendiségnek.
    Szóval elsősorban az olvasónak írj, és respektálni fogja a kereső is! Azért mondom, mert csináltam SEO gürizéssel, na meg okosan is, azt hiszem az eredmények kitapinthatók!

    3. Alcím: Nyomja meg az a motivációs gombot, amit a főcímsor megtalált!

    4. Olyat még nem láttam, hogy bárki aki arról beszélt, tartósan, és következetesen amiről az olvasó hallani akartak, azt büntette volna bármelyik kereső! Engedd el az evezőt! 😉 Csak írj! 5. és 6. pont akkor foglalkozz vele, ha már mindent megírtál! (félre ne érts van benne ráció, de ennek csak akkor lesz jelentősége, ha a konkurensed is ott tart!)

    A többi pont, alapvetően szükséges, akár most indítod a blogot, akár fel szeretnéd hozni, mégsem javaslom, hogy erre fektesd a hangsúly! A helyedben én, mondjuk hetente pontonként végig venném, amit meg tudok valósítani azt azonnal gyakorlatba vinném, amit nem pedig ütemezném!

    Ígértem: “NEIL PATEL-t nagyra tartom, de… a cikk végén kifejtem!***”

    Ő is tévedhet, persze én is, sőt az is lehet, hogy a magyar szemantikus web nem totál olyan mint az angol, vagy bármi más objektívszudjektívabszolútrealtív oka is lehet!…

    Még az is megeshet, hogy amit leírtam semmiben nincs igazam, de…

    Egyetlen dologban biztos lehetsz:

    Magyarországon a legtöbb iparágban, már az is versenyelőny, ha egyáltalán van blogod! Amennyiben rendszeresen publikálsz az már királyság! Ha nem is annyira zazulsz bele mint a cikk javasolja, de még csak annyira sem mint én ajánlom, csak picit tudatosan, következetesen, rebdszeresen, már az is istenkirályság

    Jó blogolást! 😉

    • Vajda Szilárd: január 27, 2015 9:49 de. Válasz

      Kedves István,

      Köszönjük a hasznos hozzászólást sok esetben egyet értünk és természetesen néhány pontban nem. Maga a keresőoptimalizálás nyilván még ma is a legtöbbeknek annyit jelent, mint ami akár néhány évvel ezelőtt működhetett is, azaz nyomjuk tele az oldalt kulcsszavakkal és vegyünk fel annyi linket az oldalhoz, ami a csövön kifér és akkor jók leszünk. Ez ma már nem igaz (és igazából a régebbi időkben sem ez volt) a tökéletes út a sikerhez. Éppen ezért törekszünk mi is nem a mennyiségre, hanem a minőségre.

      A másik dolog, amiben szintén egyetértünk, hogy a keresőoptimalizálás önmagában kevés. A Google valóban nem a legjobban beállított oldalt akarja az első helyen megjeleníteni egy keresési kifejezésre, hanem azt, amely az ő rendszerét használók igényeit leginkább kielégíti. Hiszen ez magának a Google-nek a fő célja. Akkor lesz sikeres, ha a lehető legjobb megoldásokat kínálja a kereső eszközt használók számára. Ez tehát valóban egy tiszta dolog. Így egy igazán sikeres webáruház számára elengedhetetlen a felhasználóbarát design és ergonómia, vagy éppen egy szakértői státuszt növelő blog.

      Azonban nem lehet elmenni amellett sem, hogy ahhoz, hogy egy oldal akár csak minimális eséllyel pályázzon arra, hogy a keresőben jó helyre kerüljön és onnan látogatókhoz jusson, ahhoz szükség van olyan beállításokra és olyan keresőoptimalizálásra, ami erre alkalmassá teszi magát az oldalt. Akarva, akaratlanul ilyenek például az Ön által említett H1-H6 Header elemek is.

      Nyilván valóan az Alexa rank eredményeit sokan vitatják. Ez főként azért van, mert maga a statisztika azoknak az embereknek a felhasználói szokását veszi főként alapul, akik Alexa toolbart használnak. Valljuk be ez hazai viszonylatban nem túl magas arány.

      Az említett Alexa rank-os statisztikáknak is megvan a maga oka véleményem szerint. Közel sem mindegy, hogy mi a célja egy oldalnak. Alapvetően a WebShop Experts egy webáruház készítéssel kapcsolatos oldal, mely különböző szolgáltatásokat és megoldásokat kínál egy jelenlegi vagy leendő webáruház tulajdonos számára, míg a Vallalkozasiotletek.com alapvetően, ahogy látom, egy fogalmazhatunk úgy, hogy tematikus blog, amely azzal a céllal működik, hogy ötleteket adjon kezdő vagy működő vállalkozások számára. A két oldal összehasonlítása kicsit irreleváns, mivel más a célja. Nyilván a vállalkozásiotletek.com célja és teljes felépítése is azt támogatja, hogy minden látogató a lehető legtöbb időt töltsön az oldalon, minél több bejegyzést olvasson el és esetleg az ott tanultakat a gyakorlatban is hasznosítsa. Valljuk be ezzel szemben egy webáruház rendszer értékesítése kicsit más dolog.

      Amiben még szintén egyet értünk, ha valaki már rendelkezik bloggal, az egy nagyon jó dolog. Mi is javasoljuk minden webáruház tulajdonosnak, hogy használja ezt a kommunikációs formát, mert ezzel nagyban növelheti a szakértői státuszát és a visszatérő vásárlói számát is. Cikkünkkel egy ilyen blog üzemeltetéséhez szerettünk volna segítséget nyújtani, hogy a lehető legtöbb eredményt kihozhassák belőle a tulajdonosok, ha már idejüket és energiájukat nem sajnálják egy-egy cikk megírására. Összességében tehát úgy vélem, ahogy a hozzászólásából is látszik, hogy Neil Pattel és mi is sok esetben egyet értünk, bár nyilván mi a keresőoptimalizálás fontossága mellett kiállunk. Az Öncélú optimalizálás, ahogyan Ön is írta nem célravezető, de mint ahogy egy blogot lehet profin működtetni, hogy az a lehető legtöbbet kihozza a lehetőségekből, úgy a keresőoptimalizálás esetén is így van ez.

      Véleményem szerint a lehető legtöbb eszköznek mint a design, az keresőoptimalizálás, az ergonómia, a konverziónövelés a szövegírás mind egységben kell működnie és ha ez adott, akkor a weboldal/webáruház is sikeres lesz.

      Összefoglalva, még egyszer köszönöm a hozzászólását, remélem a jövőben is visszafog járni oldalunkra, mivel az ilyen és ehhez hasonló építő jellegű és akár vitaindító hozzászólásoknak is mindig örülünk.

      Üdvözlettel,
      Vajda Szilárd

      • István: január 27, 2015 5:38 du. Válasz

        Mindenekelőtt köszönöm a megértést – hogy annak vetted, aminek szántam -, illetve a szakmailag, és retorikailag, na meg főleg logikailag is példamutató ReKommentet! (Y) RESPECT! Valahogy így kell ezt csinálni! 😉
        ***
        Csupán némi kiegészítés az előző kommentemhez:
        – A posztban szereplő valamennyi pont fontos külön-külön is, egyben pedig igazi érték a keresők, egyik-másik a potenciális ügyfél számára is, de… akkor érdemes ezeket plusz kilométereket megtenni, ha:
        o már van egy tartalom mennyiség, néhányszor 10 poszt publikus és/vagy időzítet
        o amennyiben kész a konverziós forgatókönyv, és tesztelten működik is
        – Amikor egy blog bejegyzést írunk, bármely témáról, elkerülhetetlen, hogy kulcskifejezéseket használjunk. A szóismétlést elkerülendő, pedig szinonimákkal élünk, és nem kimondottan a keresők miatt.
        – A kulcsszó kutatás fontosságát két másik megközelítés miatt emelném ki:
        o újabb kulcskifejezés ötletek felfedezése!
        o (akár) többszörösen összetett keyword tesztelése, esélylatolgatás (nem csupán: „webáruház marketing; hanem pl. ˇ”webáruház onlinemarketing SEO tudásanyag”…)

        ***

        Azt látom alapvetően nincs vitánk. Csupán néhány kiegészítést, ezt is csupán azért, mert sokan fordulnak hozzám hasonló cikkek olvasása után, olyan problémával, ami nekik valójában nincs is.
        Ezért emelem ki, hogy elsősorban a tartalom, másodsorban a rendszeresség, harmadsorban „szakmaiság”, negyedsorban a relevancia, ötödsorban a mindenféle megosztások kommentelések… hatodsorban apró technikai trükkök, pl. új a blogger számára működőképes, közösségi portálok felfedezése, aktív használata. ( linkedin okosságok: http://goo.gl/2tIkrc ; Twitter okosságok: http://goo.gl/rHlxsS ), hetedsorban a koverziós célok meghatározása elérése, min 10% konverziós ráta s valamikor ezután a SEO okosságok, praktikák.

        Re: „egy oldal akár csak minimális eséllyel pályázzon arra, hogy a keresőben jó helyre kerüljön és onnan látogatókhoz jusson, ahhoz szükség van olyan beállításokra és olyan keresőoptimalizálásra, ami erre alkalmassá teszi magát az oldalt. „
        Ott a pont, de…
        1. Sokkal fontosabb a cél meghatározás, és konverziós szándék, és ennek elérése, pl. hírlevél feliratkozás, megosztás, RSS feliratkozás, ez utóbbi ma nagyon működik, igaz korlátozott szakterületeken.
        2. „Cikkünkkel egy ilyen blog üzemeltetéséhez szerettünk volna segítséget nyújtani, „ írod, pont a kezdőnek, van alig ideje, főleg mondjuk a biznisze mellett, ezekre a mélységekre. Mondjuk egy profi blogger sem feltétlenül használja mindet, sokkal inkább a személyes márka erejét!
        3. „vállalkozásiötletek vs wsexperts | A két oldal összehasonlítása kicsit irreleváns, mivel más a célja.” ebben a formában totál jogos a megállapítás, de pont arról szól itt a sztori, hogy a tartalom király, és szerezz szakértői státuszt! Akkor vizet iszunk, bort prédikálunk esete áll fenn. 😉
        Na jójó… nem beszólás akart lenni, csupán arra utalnék, hogy a wsexperts publicitását, piacvezető ismertségét, amibe nyilván rengeteg meló, és pénz van, hiba lenne SEOval azonosítani, s félrevezető is. Amúgy pedig kár volt ez a distinkciót tenni, hisz esettanulmányokkal, tudástárral Ti is minden értelemben törtök a szakértői státuszra, jegyzem meg nagyon ügyesen, és élvezetesen, rendszeresen olvasom, sőt ajánlom.

        Amit személyesen ajánlok a kezdőknek, akinek sem ideje, sem affinitása, és pénze, de, lehet igazából szüksége sincs SEO guruvá válnia vagy azt bérelnie, egy rendszer ami lépésről lépésre végigvezet a SEO rögös ösvényein. Nem működik meló nélkül, nem csodaszer, de pont arra alkalmas, hogy pont annyi időt energiát fektess be a SEO és linképítő kampányodba amennyit szükséges: SEO Panel : http://goo.gl/hyutND

  5. Pingback: 25 TIPP A MAXIMÁLISAN KERESŐOPTIMALIZÁLT BLOGHOZ | eBusiness & eCommerce Insider Magazin

Hozzászólás a(z) László bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*