06-1/234-5012

Cikkek

Hogyan írjunk vevőcsalogató meta leírásokat?

Hogyan írjunk vevőcsalogató meta leírásokat?

A meta leírások gyakorlatilag látogatókat vonzanak webáruházunkba. Mindezt reményeink szerint nemcsak akkor érik el, mikor előkelő helyen vagyunk a találati listán, de olyan esetekben is, mikor egyik versenytársunk magasabban rangsorolt, ennek ellenére meta leírásunk olyan meggyőző lesz, hogy a felhasználó inkább a mi találatunkra kattint majd.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   jan 05, 2017   Cikkek   1 hozzászólás Tovább

Beszéd alapú keresés a jövő nagy dobása – 3 Tipp, hogyan készüljünk már most az elterjedésére

Ha azt a kérdést kellene megválaszolnunk, hogy milyen gyorsan fog elterjedni a beszéd alapú keresés Magyarországon, valószínűleg ezt nem a közeljövőre jeleznénk előre. Ennek ugyanis elég erős nyelvi korlátai vannak, mivel magát a magyar nyelvet nem olyan egyszerű egy gép által is feldolgozhatóvá tenni. Ez a mi nyelvünk szépsége és hátránya is egyben.

Beszéd alapú keresés a jövő nagy dobása - 3 Tipp, hogyan készüljünk már most az elterjedésére

Azonban ami késik, nem múlik és nagy valószínűség szerint hazánkban is egyre elterjedtebbek lesznek a különböző beszédfelismerő rendszerek és egyre pontosabbá válnak majd. Ez pedig magával fogja hozni azt a hihetetlenül érdekes trendet, ami már zajlik külföldön. Ez nem más, mint a beszéd alapú keresés.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   jún 23, 2016   Cikkek   0 hozzászólás Tovább

5 módszer kulcsszókutatáshoz, amit egy e-kereskedőnek érdemes ismernie

A Google keresője nagyon fontos részét kell, hogy képezze minden marketing stratégiának. Különösen egy webáruház esetén, hiszen az AdWords hirdetésekből, és az organikus találatokból értékes (érdeklődő) látogatókra tehetünk szert.

Ezek kapcsán pedig nagyon nem mindegy, hogy milyen konkrét keresőkifejezésekre hirdetünk, vagy éppen keresőoptimalizálunk.

Ebben segít majd nekünk a kulcsszókutatás, amelyet ha jól csinálunk, úgy rengeteget spórolhatunk vele, ugyanis megtalálhatjuk azokat a kulcsszavakat, amelyek a legtöbb eredményt hozzák üzletünk számára.

5-modszer-kulcsszokutatáshoz

A következőkben bemutatunk 5 eszközt, vagy ha jobban tetszik módszert, amelyek a segítségünkre lesznek a feladat elvégzésében.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   máj 20, 2016   Cikkek   3 hozzászólás Tovább

7 SEO trend, amire készen kell állnunk 2017-ben

A keresőkből érkező látogatók egy webáruház számára aranyat érnek. Ennek oka egyszerű. Nem csak, hogy nem fizetünk ezért a forgalomért, de általában jobban is konvertálnak az ilyen látogatók, mint azok, akik fizetett forrásból érkeznek.

7 seo trend amire készen kell állnunk

Ezért kritikus fontosságú, hogy webáruházunk mindig jól legyen optimalizálva a keresők (de legfőképpen a Google) szempontjából, és lehetőleg minél több kulcsszavunk szerepeljen az első oldalon az organikus találatok között.

Most, hogy itt van 2017, figyelmünket érdemes azokra az újonnan felbukkanó trendekre és frissítésekre fordítani, amelyeket a Google tartogat számunkra.

Nézzük meg azt a 7 kérdéskört a keresőoptimalizálásban, amelyekkel a szakma egyre többet foglalkozik, és amelyekre minden sikerre törő webáruháznak meg kell adnia a megfelelő válaszokat.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   jan 05, 2016   Cikkek   0 hozzászólás Tovább

Hogyan ért el a Reflexshop 142%-os bevételnövekedést?

A Reflexshop.hu egy online játékbolt, amely a szabadidő aktív és kreatív eltöltéséhez kapcsolódó termékek kereskedelmével foglalkozik. Céljuk, hogy az aktív élet és a kreatív szabadidő eltöltés híveit újabb és újabb kiváló minőségű termékekkel lássák el.

Hogyan ért el a Reflexshop 142%-os bevételnövekedést?

A mi célunk pedig az volt, hogy egy sikeres keresőoptimalizálási kampánynak köszönhetően minél több emberhez juthassanak el.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   dec 01, 2015   Cikkek   0 hozzászólás Tovább

A Google tényleg bünteti a nem mobilbarát weboldalakat?

A mobilra optimalizált weboldalakkal és webáruházakkal kapcsolatban már rengeteg cikk született. Ez nem véletlen, hiszen a mobileszközök tömeges elterjedésének köszönhetően ma már minden felelős e-kereskedőnek gondolnia kell az okostelefonokról érkező látogatókra is.

Akik eddig ezt nem tették, azok a látogatóiknak jelentősen megnehezítették a mobilon történő böngészést. Plusz nagy valószínűséggel emiatt látogatókat, és vásárlókat(!) is veszítettek, mivel a felhasználók nem szívesen térnek vissza egy mobilra nem optimalizált oldalra.

HOGYAN TEGYÜK OLDALUNKAT MOBIL BARÁTTÁ, ÉS MIÉRT FONTOS EZ?

Ugyanakkor nagyon úgy fest, hogy már nem csupán a felhasználói élmény szempontjából fontos a mobilbarát oldal, de immár a Google is figyelembe veszi a weboldalak mobilra optimalizáltságát.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   márc 06, 2015   Cikkek   0 hozzászólás Tovább

25 tipp a maximálisan keresőoptimalizált bloghoz

Ha van egy minőségi tartalmakat nyújtó blogunk, ugyan miért hagynánk, hogy az látogatók nélkül árválkodjon?

Alapesetben egy blogra irányuló forgalom forrása többféle csatornából is származhat, így például közösségi médiából, e-mailből, keresőkből vagy különböző fizetett hirdetésből is.

Ha belegondolunk mindegyik csatornáért fizetünk valamilyen módon, ha nem is feltétlenül a pénzünkkel, de az időnkkel és a munkánkkal mindenképpen.

SEO checklist

25 tipp a maximálisan keresőoptimalizált bloghoz

Ideális esetben természetesen az lenne a legjobb, ha a forgalom jelentős része úgy érkezne hozzánk, hogy azért nekünk a lehető legkevesebb erőfeszítést kellett megtennünk, s így figyelmünket más teendőink felé fordíthatjuk.

Ehhez szeretnénk hozzájárulni az alábbi 25-ös listával, hogy a maximálisan keresőbarát bejegyzéseknek köszönhetően a jövőben folyamatos forgalmat biztosíthasson blogjának.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   jan 26, 2015   Cikkek   7 hozzászólás Tovább

Mire figyeljünk a keresőoptimalizálásnál 2015-ben?

Aki egy kicsit is jártas a keresőoptimalizálás témakörében már tudhatja, hogy folyamatosan változnak azok az irányelvek, amelyekre figyelni kell, hogy a Google "szeresse", és megfelelő helyezésekkel jutalmazza a webáruházunkat.

seo-2015-b

Évről évre, de akár hónapról hónapra is jelenhetnek meg újabb algoritmus frissítések, amelyek új kihívások elé állítják mind a webáruházak tulajdonosait, mind pedig a keresőoptimalizálással foglalkozó szakembereket. Cikkünkben igyekeztünk összeszedni azokat a szempontokat, amikre 2015-ben érdemes lesz figyelni.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   szept 19, 2014   Cikkek   0 hozzászólás Tovább

Fontos SEO szempontok, amik gyakran elkerülik a webáruház tulajdonosok figyelmét

Van néhány olyan alapvető "SEO elv", amelyeket nem csak a webáruházak de a weboldalak optimalizálása során is figyelembe kellene venni, azonban sokszor éppen ezek az alapok maradnak ki a folyamatból.

SEO optimization. 3D illustration. Isolated

Ezek olyan feladatok, amelyekre már akár magának a webáruháznak a kialakításánál figyelni kell, és mindenképpen energiát kell rájuk fordítani, mivel a későbbiek során ezek nagyban hozzájárulhatnak a keresőoptimalizálási kampányok eredményességéhez. 

(tovább…)

  Vajda Szilárd   szept 19, 2014   Cikkek   2 hozzászólás Tovább

Google újdonságok, amelyek hatással lehetnek a webáruházakra

Talán már többen hallottak róla, hogy nem is olyan régen a Google bevezetett egy újabb kereső algoritmust, a Kolibrit. Ez talán nem fog olyan nagy port kavarni, mint a korábbi algoritmus frissítések a Pingvin és a Panda esetén, de mivel most nem csupán frissítésről, hanem egy teljesen új algoritmusról van szó, ezért mindenképpen érdemes tisztában lenni azzal, hogy miről is van szó.

google-hummingbird2-featured-570x270

Igyekeztünk tehát utána járni a folyton mozgásban lévő Kolibri jellemzőinek, illetve szerettük volna bemutatni azokat a nemrégiben bekövetkezett változásokat is, melyek hatással lehetnek a webáruházak életére.

(tovább…)

  Vajda Szilárd   szept 19, 2014   Cikkek   0 hozzászólás Tovább
1 / 2 oldal12